piątek, 14 kwietnia 2017

I have...Who has...? - game pack

Easter surprise!

Nie ma jak to się rozchorować przed Świętami...Z okazji przymusowego "urlopu" miałam wolny czas i stworzyłam nowe gry, którymi się dziś z Wami podzielę :)

Czy znacie grę "I have...Who has...?". Gra krąży w Internecie w różnych formach. Do tej pory używałam wersji, które pobrałam z Printoteki, gdy miałam jeszcze wykupiony abonament. Gry dostępne są również na Twinkl, ale chyba trzeba mieć wykupione konto.
Wczoraj stworzyłam swoje zestawy i jest ich 6.

Każdy zestaw zawiera karty, które rozdajemy graczom. Z kart tworzymy wachlarz i trzymamy je w dłoni. Osoba, która ma kartę z napisem "Start" rozpoczyna grę i czyta zdanie "Who has..." - i nazywa obrazek, który widnieje na karcie lub czyta wyraz. Osoba, która ma daną rzecz mówi "I have.... .Who has...?" i dokłada kartę. I tak tworzy się taki łańcuch. Kto pierwszy pozbędzie się pierwszy kart wygrywa. Ja zawsze zabieram karty ze startem i końcem, żeby nikogo od razu nie wskazywać na przegraną.


Do pobrania pakiet gry z:
-- animals
-- numbers 1-29
-- numbers 10-100
-- food
-- spring
-- body parts

Grafika pochodzi ze stron: sweetclipart.com , openclipart.org oraz freepik.com

Podoba Wam się gra? 
Komentarze mile widziane! 

8 komentarzy:

  1. Fajne , bardzo lubie tą grę :) Po świętach wyprobuje na pewno !!!
    Super, teraz tyle dni wolnych czekam na kolejne wpisy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne materiały. Dziękuję za dzielenie się i życzę zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super materiały! Właśnie wydrukowałam hurtowo i będę laminować :) Na powtórki będą jak znalazł! Wielkie dzięki! Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne materiały, mam nadzieję, że niedługo je wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem nauczycielem z 30 letnim stażem i jestem pod wielkim wrażeniem. Dziękuję.
    teacherka

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne materiały, bardzo mi się przydadzą do indywidualnych lekcji!

    OdpowiedzUsuń
  7. super materiały, ale mogłabym mieć prośbę? Mam zajęcia z maluchami w przedszkolu, bardzo chciałabym z nimi wykorzystać tę grę do tematu jedzenia, ale oni nie potrafią czytać napisu spod spodu. Czy można by stworzyć te karty z dwoma obrazkami, bez napisu? Gra będzie dostępna wtedy i dla dzieci. Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń