piątek, 14 kwietnia 2017

I have...Who has...? - game pack

Easter surprise!

Nie ma jak to się rozchorować przed Świętami...Z okazji przymusowego "urlopu" miałam wolny czas i stworzyłam nowe gry, którymi się dziś z Wami podzielę :)

Czy znacie grę "I have...Who has...?". Gra krąży w Internecie w różnych formach. Do tej pory używałam wersji, które pobrałam z Printoteki, gdy miałam jeszcze wykupiony abonament. Gry dostępne są również na Twinkl, ale chyba trzeba mieć wykupione konto.
Wczoraj stworzyłam swoje zestawy i jest ich 6.

Każdy zestaw zawiera karty, które rozdajemy graczom. Z kart tworzymy wachlarz i trzymamy je w dłoni. Osoba, która ma kartę z napisem "Start" rozpoczyna grę i czyta zdanie "Who has..." - i nazywa obrazek, który widnieje na karcie lub czyta wyraz. Osoba, która ma daną rzecz mówi "I have.... .Who has...?" i dokłada kartę. I tak tworzy się taki łańcuch. Kto pierwszy pozbędzie się pierwszy kart wygrywa. Ja zawsze zabieram karty ze startem i końcem, żeby nikogo od razu nie wskazywać na przegraną.


Do pobrania pakiet gry z:
-- animals
-- numbers 1-29
-- numbers 10-100
-- food
-- spring
-- body parts

Grafika pochodzi ze stron: sweetclipart.com , openclipart.org oraz freepik.com

Podoba Wam się gra? 
Komentarze mile widziane! 

20 komentarzy:

  1. Fajne , bardzo lubie tą grę :) Po świętach wyprobuje na pewno !!!
    Super, teraz tyle dni wolnych czekam na kolejne wpisy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne materiały. Dziękuję za dzielenie się i życzę zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super materiały! Właśnie wydrukowałam hurtowo i będę laminować :) Na powtórki będą jak znalazł! Wielkie dzięki! Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne materiały, mam nadzieję, że niedługo je wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem nauczycielem z 30 letnim stażem i jestem pod wielkim wrażeniem. Dziękuję.
    teacherka

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne materiały, bardzo mi się przydadzą do indywidualnych lekcji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją używam na indywidualnych i działa :)

      Usuń
    2. Anonimowy16 maja, 2017

      Materiały świetne! Też chciałabym wykorzystać je na zajęciach indywidualnych tylko nie wiem jak. Mogłabyś się podzielić pomysłem jak Ty ich używasz gdy jest tylko dwoje graczy (w tym jednym jestem ja)?

      Usuń
    3. Używam na zajęciach indywidualnych tak samo często jak z grupami :) Na indywidualnych mamy dwóch graczy i jest tak jak piszesz - jednym z graczy jestem ja. Start i Finish warto od razu wyłożyć na stół, żeby było "bardziej fair" (osoba z finish'em od razu wie, że będzie ostatnia). W grupach jest większy fun, bo rywalizują ze sobą, ale na indywidualkach też daje radę. Możesz również włączyć stoper i ustalić, że jeśli uda Wam się ułożyć grę w ileś minut(na dwie osoby kart jest dość dużo,więcej czasu zajmuje ich szukanie, więc trzeba przemyśleć limit czasowy) to będzie nagroda (np.: grę na kolejne zajęcia wybiera uczeń/sam wybiera zadanie domowe/jest zwolniony z zadania/naklejka):)

      Usuń
  7. super materiały, ale mogłabym mieć prośbę? Mam zajęcia z maluchami w przedszkolu, bardzo chciałabym z nimi wykorzystać tę grę do tematu jedzenia, ale oni nie potrafią czytać napisu spod spodu. Czy można by stworzyć te karty z dwoma obrazkami, bez napisu? Gra będzie dostępna wtedy i dla dzieci. Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdążyłam jeszcze dorobić tych mteriałów, ale w weekend majowy na pewno się tym zajmę:)

      Usuń
  8. Świetne materiały i super wykonane! Moi uczniowie kochają tą grę! Bardzo dziękuję i życzę wytrwałości w tworzeniu materiałów i ciągłego rozwoju :) A można zapytać skąd masz takie fajne, arbuzowe kartki na których drukujesz? :) Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ten wzór pochodzi ze strony freepik.com. W wyszukiwarkę na stronie wpisałam watermelon pattern :)

      Usuń
  9. Super gra na podszkolenie języka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ją lubię, bo "zmusza" uczniów do mówienia :)

      Usuń
  10. genialne:) super dzięki.
    A mozna wiedziec jak robi się takie materiały? Szukałam ostatnio domino creator ale nadal nie wiem jak się to tworzy;/

    OdpowiedzUsuń
  11. No po prostu rewelacja :-)
    Dzięki za kopalnię gotowych materiałów!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy29 maja, 2017

    super cudne

    OdpowiedzUsuń