Packi na muchy w gimnazjum?! Why not?!
Ćwiczyliśmy 2nd Conditional i postanowiłam nieco urozmaicić lekcję.
Na stoliku rozłożyłam karty, które były końcówkami zdań:
Uczniowie (mała grupa) stali w dwóch rządkach. Dwie osoby otrzymały packę, ja czytałam zdanie i ich zadaniem było jak najszybciej znaleźć jego ciąg dalszy. Czasem, jest więcej opcji dopuszczalnych odpowiedzi, ale jak tylko jest poprawna gramatyczna i tworzy logiczną całość uczeń dostaje punkt. No bo przecież jeden będąc prezydentem zmieniałby kraj, a inny kupił by helikopter (tłumaczenie uczniów :)). Osoba, która zdobywa punkt wciąż jest w grze, a jego przeciwnikiem jest kolejna osoba z drugiego rządku. (Ta osoba, która straciła wcześniej punkt idzie na koniec kolejki).
Do kompletu przygotowałam też trochę ćwiczeń na mówienie:
Uwielbiam tego typu materiały! Świetna robota, pozdrawiam! :)
OdpowiedzUsuń