niedziela, 14 stycznia 2018

Roll, read and asnwer - speaking

Wróciłam! Tęskniliście? Jeszcze nie jestem pewna, czy wpadłam na chwilę, czy zostanę na dłużej, ale cieszmy się chwilą i nowymi materiałami.

Nowe ćwiczenie na mówienie. Uczniowie dostają kartę, rzucają kostkę (z cyframi lub oczkami) i odpowiadają na pytanie, którego numer odpowiada wyrzuconej liczbie oczek. Ćwiczenie sprawdzi się na zajęciach indywidualnych, w parach lub małych grupach.



Hi!

How to practice speaking with young learners and teenagers? Try out my new speaking cards.
The only things you need are:

⏩the cards,
⏩one dice,
⏩students willing to open their mouth :)

Ss choose one card, roll a dice and answer the question
(the number on the dice = the number of the question).


6 komentarzy:

  1. I'm soooo glad that you're back :) The speaking cards are excellent as usual!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie zadania są the best, choć z tym 3 punktem czasem nie jest łatwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Missing you a lot! Twój blog to lektura obowiązkowa. Nieustające źródło inspiracji, sprawdzam codziennie, czy pojawiło się coś nowego:)Dzieci uwielbiają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No wreszcie coś nowego :)
    Suuper !

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie opuszczaj nas, ja też wchodziłam sprawdzić codziennie czy coś nowego jest. Z Twoim blogiem przeprowadziłam wiele ciekawych zajęć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi być na dłużej, nie wyobrażam sobie znowu tak długiej przerwy w Twoich materiałach!!! :(

    OdpowiedzUsuń