niedziela, 17 maja 2015

Toys, toys, where are my toys?

Pamiętam jak jeszcze na praktykach w szkole, kilka lat temu, omawiałam z dziećmi temat zabawek i na pytanie "What's your favourite toy? jako odpowiedzi padały zazwyczaj a ball, a doll, a teddy bear...Jakiś czas temu na zajęciach zapytałam moje maluchy i muszę przyznać, że byłam dość zdziwiona, bo chyba jeden chłopczyk odpowiedział, że piłka, a reszta podawała jakieś dziwne przedmioty O_o  Najlepsze pytania to "Proszę Paniiii, a jak jest Monster Truck/ Monster High po angielskuuuuuu?" i zdziwienie "Ooo, to tak samo jak po polsku" ;)) 

W każdym razie postanowiłam zostać w temacie zabawek, a ponieważ moje gotowe karty obejmują tylko to najprostsze słownictwo postanowiłam stworzyć swoje własne karty i się nimi podzielić. 




























'









Oprócz tradycyjnych zabaw z kartami, ciekawym pomysłem jest przygotowanie naszego magic box, w którym ukryjemy różne zabawki (możemy poprosić dzieci o przyniesienie swoich).
A wtedy uczniowie z zamkniętymi oczami mogą wyciągać zabawkę i przez dotyk zgadywać co to jest. Albo z zamkniętymi oczami mogą szukać danej zabawki. Zabawki to też świetna okazja do nauki kilku przymiotników i opisywania przedmiotów.

Tradycyjnie przygotowałam również BINGO.



















Karty do grania w bingo 









:) 

3 komentarze:

  1. Witam serdecznie, śledzę tego bloga już od dłuższego czasu i jestem pod wielkim wrażeniem pomysłów oraz jakości publikowanych materiałów. Chciałam wykorzystać karty z zabawakami, ale najzwyczajniej nie wiem, jak można je pobrać. Czy jest tu gdzieś jakaś ikonka, której nie widzę, czy może karty są tylko do obejrzenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Karty, jak wszystkie inne materiały zamieszczane na moim blogu można pobierać. Jeśli nie ma linku do pobrania to trzeba niestety każdy obraz wyświetlić i zapisać jako grafikę. Później można zaznaczyć obrazy, które chcemy wydrukować i w opcjach druku zaznaczyć format (gdy zaznaczę format A5 to automatycznie drukują mi się dwa obrazki na kartce, dlatego wolę drukować obrazy niż pdf) :)

      Usuń