niedziela, 6 marca 2016

Spring Flashcards

A oto wiosenne karty obrazkowe, które przygotowałam dla moich małych uczniów.


uwaga! Pod hasłem "snowdrop" wrzuciłam przez niedopatrzenie konwalię. Poprawię :)


























Wyświetlamy obrazek (automatycznie się powiększa) i wtedy zapisujemy grafikę (prawym przyciskiem myszki). 

Obiecałam Wam jeszcze grę karcianą, tzn. "Piotrusia". Gra pojawi się na pewno, ale ponieważ mój laptop wciąż "się naprawia" mam dość ograniczony dostęp do komputera, bloga i programów graficznych ;/

Pozdrowieniaaa :) 

4 komentarze:

  1. Piekne karty. Czy snowdrop to nie czasem przebiśnieg? zdjęcie pokazuje raczej konwalię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przebiśnieg, zgadza się, wtopa, ale kompletnie nie znam się na kwiatach (rozróżniam kilka bardzo podstawowch) i zaufałam internetowej grafice i tym co wyskoczyło po "snowdrop". Bardzo dziękuję, poszukam przebiśniegi i poprawię:)

      Usuń
    2. Poprawione :) Dzięki jeszcze raz za uwagę i przepraszam za niedopatrzenie ;)

      Usuń