wtorek, 22 marca 2016

Riddles - game

Lubicie zagadki?
Wykorzystujecie je na zajęciach?

Mi zdarza się to dość często, ale dopiero teraz przygotowałam dla swoich uczniów karty z zagadkami, które zamierzam zaraz wydrukować, zalaminować i wykorzystać zaraz po Świętach.

Karty można wykorzystać w grupie jak i na zajęciach indywidualnych.
Zadaniem uczniów jest rozwiązanie zagadki poprzez dopasowanie obrazka do opisu.
Jeśli chcemy, żeby było trudniej to na początku nie musimy pokazywać obrazków.

A może by tak wykorzystać karty do gry w memory?







5 komentarzy:

  1. Moje dzieciaki uwielbiają zagadki, na pewno się przyda:) Dzisiaj na zajęciach wykorzystywałam Twoją Easter board game i wszystkim bardzo się podobało, co prawda jakiś przedświąteczny leń we mnie wstąpił i mi się nie chciało wycinać tych wszystkich jajek więc wykorzystałam słówka ze "skrzyni skarbów", ale w sumie dobrze wyszło bo powtórzyliśmy słownictwo z całego roku :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, Mam nadzieję, że jeszcze planujesz takie zadania podobne na inne tematy. Im więcej kart tym potem uczniowie mogą mieć większy wybór! Zapraszam do siebie http://szuflada-jezykowa.blogspot.com/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Zagadki są uwielbiane przez większość dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne. Proszę o więcej :)

    OdpowiedzUsuń